שאלות ותשובות
דף הבית > מאמרים > שאלות ותשובות

שאלות ותשובות

מהם יחסי ציבור?

יחסי ציבור הם למעשה מטרייה למספר רב של מכשירים לקידום עסק ותדמיתו ושימורם בעיני הציבור. יחסי הציבור משתמשים באמצעי התקשורת ההמוניים: אינטרנט, רדיו, עיתונות וטלוויזיה – על מנת להעביר מסרים חיוביים על לקוחותיהם. שריר תקשורת עוסקת בכל תחומי יחסי הציבור, ואף מעניקה שירותים נוספים כמו סיוע בניסוח מודעות פרסום ובבניית אתרי אינטרנט ללקוחותיה.

מהו ייעוץ תדמיתי?

עיסוק בתקשורת הינו עיסוק בתדמית. תדמית נכונה ומתוקשרת מביאה איתה הצלחה עסקית. אנו נייעץ לכם כיצד להבליט את התכונות האטרקטיביות של העסק שלכם, כיצד לבדל אותו מהעסקים המתחרים וכיצד למשוך אליכם עיתונות ולקוחות. נגדיר יחד איתכם את התדמית הרצויה והאפשרית לעסק שלכם. נייעץ לכם בבחירת שם לחברה ולמוצריה ונעזור לכם לבחור דוברים ומובילי תקשורת נכונים לשיווק מוצריכם.

למה הכוונה בייעוץ תקשורתי?

כמעט כל עסק רוצה להופיע בתקשורת, אך מעטים מאנשי העסקים היודעים לעשות זאת נכון. הופעה טובה מאפשרת לכם להדגיש את המסרים הנכונים שייבנו את העסק שלכם ותדמיתו. הופעה בתקשורת איננה מבטיחה חשיפה חיובית, ולא לכולנו יש את הידע כיצד להתמודד עם עיתונות נשכנית. בשריר תקשורת אנו נכוון אתכם אל אפיקי התקשורת הנכונים לצמיחת העסק שלכם, נכין אתכם לשיחות עם אנשי התקשורת השונים, נלווה אתכם לראיונות טלוויזיה ורדיו, ונדאג כי פרטי התמחותכם וחברתכם יופיעו בגוף הכתבה.

כיצד מסייעים יחסי ציבור בעת משבר?

חברות לא מעטות נקלעות למשברים המסוקרים בתקשורת. התבטאות לא נכונה של נציגי החברה, עובד לשעבר המשמיץ את העסק, הפסדים כספיים פתאומיים או מוצר פגום שגורם נזקים – אלה הן מספר דוגמאות למשברים תקשורתיים שאם לא יטופלו בזמן הם עלולים להזיק לחברה. טיפול לוקה בתקשורת עלול לפגוע קשות בשמה הטוב של החברה, לגרור את העומדים בראשה למאבקים משפטיים יקרים ואף לגרום במקרים קיצוניים לפשיטת רגל. בשריר תקשורת נספק לכם כלים לניטור בעיות תקשורתיות מבעוד מועד, וכן ליווי תקשורתי צמוד בכל מקרה של משבר. ליווי זה איננו משמש ערובה מוחלטת להימנעות ממשברים, אך הוא מאפשר להיחלץ ממשברים אלה בנזקים פחותים בהרבה מהצפוי.

Simply-Smart  | בניית אתר אינטרנט | בניית אתרים | קידום אתרים