שריר תקשורת - יחסי ציבור
דף הבית > שריר תקשורת - יחסי ציבור

שריר תקשורת - יחסי ציבור

'שריר תקשורת', חברת יחסי ציבור אותה ייסד רן שריר, מעניקה ללקוחותיה שירותי יחסי ציבור, חשיפה תקשורתית, ייעוץ תקשורתי ותדמיתי, ליווי משברים ועוד.

'שריר תקשורת' נתפסת בעיני אנשי תקשורת רבים לספקית תוכן איכותי, מורכב ומרתק, ולכן לקוחותיה זוכים לכניסה משופרת לאמצעי התקשורת השונים.

אין זו משימה קלה להגיע לחשיפה תקשורתית חיובית, אך לכשהיא מתרחשת - היא מאפשרת הטמעה אפקטיבית של מותגים, חברות ומומחים בתודעת הציבור, ומשם קצרה הדרך לרווחים כלכליים משופרים. מטרתנו ב'שריר תקשורת', היא להכיר לציבור את הצדדים החיוביים במותג שלכם, אם זו חברה, מוצר או אתם עצמכם. אנו גם נסייע לכם להגביר את הביקוש למותג שלכם, על ידי הכנסת כתבות חיוביות עליכם בכל אמצעי התקשורת בישראל.

ניסיוננו ארוך השנים בתקשורת וביחסי ציבור מביא אותנו למצב בו אנו יודעים כיצד לעניין מאות עיתונאים במוצרים פשוטים ומורכבים כאחד, וכיצד להפוך חברות ומומחים "יבשים" כביכול לאייטמים מרתקתים שימשכו את תשומת ליבם של העיתונאים.

אנו שמחים להעניק ללקוחותינו שירות מקצועי ויעיל, מפני שגם יחסי ציבור טובים צריך לעשות באהבה, או לא לעשות בכלל.

 

 

תחומי ההתמחות של "שריר תקשורת"

"שריר תקשורת" מבית היוצר של רן שריר, מתמחה ביחסי ציבור וייעוץ תקשורתי למשרדי עורכי דין גדולים וקטנים.

למשרדים קטנים ובינוניים קשה להתמודד עם ענקי המשק במאבק על תשומת ליבו של הצרכן, וגם תקציבי הפרסום והמיתוג שלהם נמוכים משמעותית.

איך מנצחים בכל זאת? תתפלאו מה ידיעה טובה בעיתון יכולה לעשות עבורכם. עלויות יחסי הציבור אמנם אינן זולות, אך הן נמוכות בהרבה מההוצאה על שיווק ופרסום. אנו ממליצים להשקיע גם בפרסום וגם ביחסי ציבור, אך אסור להזניח אף אחד מהתחומים הללו.

"שריר תקשורת" מתגאה בלקוחות מרוצים רבים מתחום המשפט, אשר זכו לפרסום הודות לעבודת יחסי הציבור וייעוץ תקשורתי המותאם לצרכיהם.

אנו מתמחים בייזום כתבות מערכתיות "רגילות", כתבות בתשלום, כתיבת דפי שיווק.

כל לקוח שלנו מוצא את דרכו בסופו של דבר אל כלי התקשורת הרלוונטי לקהל היעד שלו, אם זו המדיה הטלוויזיונית, רשתות הרדיו, רשת המחשבים ואינטרנט, או עיתונות כתובה על שלל סוגיה -  גם אם זה לוקח לעיתים שבועות.


עורכי דין

בישראל פועלים כיום יותר מ-40 אלף עורכי דין. גם אם אתה עורך דין מוכשר, חרוץ, ומעניק שירות נפלא ללקוחותיך, ואפילו בעל מצגת עסקית, קשה מאוד להתבלט בהיצע האינסופי של משרדים. אין ספק ששירות טוב הוא תנאי הכרחי להצלחת עורך דין, אך הוא כבר לא תנאי מספיק. עורך דין שרוצה להצליח ולהרחיב את קהל הלקוחות שלו, צריך להגיע לכלי התקשורת באמצעות משרד יחסי ציבור.

'שריר תקשורת' גאה בהצלחתה להביא עורכי דין רבים לכותרות העיתונים ולאתרי אינטרנט מובילים. אנו מתמחים בייזום ראיונות וכתבות חיוביות בעיתונות הכתובה, ברדיו ובטלוויזיה, וכן למציאת משבצות השפעה כמו ניהול פורומים מרכזיים באינטרנט, כתיבת מדורים קבועים בכלי התקשורת, ניסוח מודעות פרסומיות אפקטיביות ביותר, וכניסה לפינות קבועות בתכניות רדיו וטלוויזיה.

אנחנו נביא אתכם להופעה תדירה בתקשורת בתחום ההתמחות שלכם. לאחר שתופיעו בעיתונים, בטלוויזיה, ברדיו ובאינטרנט, הדבר יחזק את מעמדכם בקרב הקולגות שלכם, יעזור לכם לשכנע לקוחות לשכור את שירותיכם, יביא לכם לקוחות שעד עתה לא שמעו עליכם, ויעזור לכם לסגור פשרות מוצלחות עם הצד השני, במהירות וביעילות – בלחץ התקשורת. בנוסף, נוכחות גדולה שלכם ברשת האינטרנט תשפר את סיכויי החשיפה אליכם על ידי לקוחות פוטנציאליים.

עו"ד דוד פייל מנהל כיום פורומים בתחום הנזיקין, הרשלנות הרפואית, תאונות הדרכים והמאבק בחברות הביטוח בשורה של אתרים רבי השפעה כמו באתר החדשות YNET, אתר דוקטורס, והוא בעל טור קבוע בנענע 10. עו"ד רז מוסרי, מומחה לדיני עבודה, ועו"ד אליעזר גריסרו, המתמחה בדיני אישות, הגיעו לחשיפה רבה בכלי התקשורת בזכות הייעוץ התקשורתי שלנו. עורכי הדין טלי קסלר וטל רכניץ זכו בכתבת שער מחמיאה במוסף ממון של ידיעות אחרונות. והרשימה עוד ארוכה.

אם אתם שואפים להפוך למותג בתחום עריכת הדין, הדרך עוברת אצלנו. נשמח לסייע לכם בכך.



מומחים ובעלי מקצוע

לבעלי מקצוע רבים, כמו רופאים ורואי חשבון, קשה לזכות לחשיפה ללא יחסי ציבור.

"שריר תקשורת" מתמחה בייעוץ תקשורתי עבור עורכי דין בתחומים מגוונים. אנחנו יודעים כיצד לסייע לכם להפוך את הידע העצום שרכשתם במקצוע כדי לבנות מותג בתחום התמחותכם. הופעות תדירות בעיתונות, אינטרנט, רדיו וטלוויזיה יכניסו אתכם לתודעת הציבור הרחב. עם הזמן, אם מתמידים בבניה נכונה של יחסי ציבור, אמצעי התקשורת יבואו אליכם ביוזמתם.

פרופ' רפי קרסו, נחשב כיום למומחה הגדול בישראל בתחום הייעוץ הבריאותי ולחלוץ רפואת האנטי איינג'ינג, אך הוא לא הגיע למעמדו ברגע אחד. על מנת לנחות בכורסת המומחה כמו קרסו יש לערוך עבודה נכונה בתחום יחסי ציבור ולאורך זמן.

אם אתם רוצים להפוך למותג בתחום ההתמחות שלכם, אתם זקוקים לאיש מקצוע שילווה אתכם לפני ההופעות בטלוויזיה וידריך אתכם כיצד לשווק את הכשרון ואת הידע שלכם, כיצד למשוך לקוחות וכיצד להעביר מסרים בסד הצר של הזמן הטלוויזיוני המהיר. בשביל זה אנחנו כאן, עם נסיון עשיר בהופעות בטלוויזיה, בעריכת תוכן בטלוויזיה, ובייעוץ תקשורתי איכותי לבעלי מקצועות מגוונים.



ניהול משברים

בעת משבר, יחסי ציבור נכונים עשויים למזער נזקים, לקצר את תקופת השפל, למנוע כתבות שליליות ולעבור במהירות מחשיפה שלילית לחשיפה חיובית המשפרת תדמית.

'שריר תקשורת' מתמחה במתן ייעוץ תקשורתי לחברות שנתקלות במשברים תקשורתיים, וזקוקות ליחסי ציבור על מנת להתגבר על הבעיות הזמניות ולצאת לדרך חדשה ומוצלחת. חברה גדולה מבין לקוחותינו נקלעה למשבר תקשורתי קשה, וכתוצאה מייעוץ צמוד אותו הענקנו לה, היא זכתה כתוצאה מהמשבר דווקא לעליה במכירות. אנו מתמחים במניעת כתבות שליליות, ובטיפול מהיר בכל משבר תקשורתי מתפתח.



מאבקים ציבוריים

לשריר תקשורת יש ניסיון רחב בקידום מאבקים ציבוריים.

סייענו רבות במאבק החריף נגד הכללת התרופות מצילות החיים לביטוחים המשלימים של קופות החולים, צעד שהיה מרחיב קשות את הפערים הבריאותיים בישראל.

על מנת להשיג את המטרה הזו החדרנו כתבות המתנגדות למהלך תוך ניסיון מוצלח להשפיע הן על התודעה הציבורית, והן על מקבלי ההחלטות. במאבק זה עמדנו מול כוחות מהגדולים במשק, אך למרות זאת, הושגה התוצאה המקווה, והביטוחים המשלימים נשארו במתכונתם הקודמת.

אנחנו אחראים על קמפיין רחב לשקיפות סיכון ההשקעות בקופות הגמל עוד ב-2006, כשנתיים לפני התפוצצות פרשת קופות הגמל 'גלבוע' ו'חרמון'. עשינו זאת במסגרת תקציב יחסי הציבור של 'אתגרים פיננסיים Life Planning' המשווקת בין השאר קופות גמל סולידיות המותאמות לרמת הסיכון אותו מבקש החוסך.

מטרת הקמפיין הייתה למתג את החברה במובילה בתחום קופות הגמל החוץ בנקאיות, ולאפשר לשמעון ימין, מנכ"ל אתגרים פיננסיים, למקסם את הרווח שלו ממכירת הקופות.

הצלחנו בקמפיין נגד הזנחת החולים הסיעודיים, ובמאבק למניעת הרחבת המכרז של בתי החולים הסיעודיים הפרטיים מעבר לנפת פתח תקווה.

אנו חתומים על חשיפת מלכודות רבות בפוליסות ביטוח בריאות, ביטוח חיים ביטוח סיעודי וביטוח לאובדן כושר עבודה.

אם יש לכם נושא שאתם מעוניינים לקדם, למען חיים טובים יותר של כולנו, פנו אלינו, ונשמח לתרום מנסיוננו ולהעניק לכם ייעוץ תקשורתי ברמה הגבוהה ביותר.

כמו כן אנו עורכים שיתופי פעולה רחבים עם גורמים בעלי השפעה בתחום עריכת הדין בישראל כמו LawGuide – אתר עורכי הדין


 

רן שריר – המנכ"ל

רן שריר הוא המייסד של חברת יחסי הציבור 'שריר תקשורת בע"מ' המתמחה ביחסי ציבור לעורכי דין.

רן שריר הוא כותב ותיק , ששימש בעברו כקופירייטר במשרדי פרסום שונים, כתסריטאי, במאי, תחקירן ועורך תוכן בטלוויזיה. רן שריר, בוגר החוג לקולנוע וטלוויזיה באוניברסיטת תל אביב במגמת תסריטאות (בין 1992 ל-1994).

כתב בעבר לשלל תכניות טלוויזיה ביניהן "כדור פורח", "הוגו", "עשינו עסק", "גדול עלינו" ועוד. שימש כאיש תוכן בתכניות טלוויזיה רבות וביניהן: "הראשון בבידור עם דודו טופז", "יצפאן", "דוקומדיה", "חשיפה", "זמן שאול", "עשרת הדברות", ועוד.

מורה לשעבר במכללות "קמרה אובסקורה", "מימד" ו"אסכולה מימד".

 

Simply-Smart  | בניית אתר אינטרנט | בניית אתרים | קידום אתרים